Denemarken Legoland

16 augustus 2016 - Billund, Denemarken

Vroeg alweer van de boot en op naar Billund Denemarken want we hadden 2 dagen legoland eraan vast geplakt. In het legoland holiday village hadden we de piratenkamer geboekt en daar kon je pas na 3 uur in dus veel te vroeg natuurlijk en dan maar bedenken wat we dan kunnen doen. Toen zag ik op een flyer van het park wat een 2 dagen kaart kost ten opzicht van een 1 dag kaart en zelfs met de korting die we hadden waren we met de 2 dagenkaart goedkoper uit dus naar de balie gegaan en de kaarten gekocht dus gewoon 2 hele dagen naar legoland. We waren erg blij.Om 12:30 daar naartoe gegaan en om 18:00 weer terug lopen naar de kamer. De kamer is leuk en versiert met een lego papegaai in de hoek en een kist van lego. Ik had mijzelf getrakteerd op een lego wall-e dus ik had een doel die avond. Maar eerst maar eens wat eten scoren. OP het park is ook een pizzeria dus daar maar pizza besteld en met doos en al meegenomen en drinken erbij en voor de kamer op een picknick tafel lekker avondeten in het zonnetje(wat is dat genieten).