op weg naar de boot

15 augustus 2016 - Oslo, Noorwegen

Vandaag gaan we alweer naar Oslo om de boot te pakken naar Denemarken maar eerst nog een inspectie om 8:50. De reis ie niet zo ver dus op het gemakje weg.Om 9:00 nog niemand dus hup naar het hotel om uit te checken en weg zijn we. Om half 1 zijn we dus al bij het Vikingschip museum (wilde we graag zien dus iets eerder weg gegaan). Het was erg mooi om te zien en te bewonderen maar het is niet heel erg groot dus met uurtje zijn we er al weg. Op naar de terminal van de boot want ik dacht dat je daar vast ook al vroeg kon inchecken(NOT).2 uur waren we daar al en vanaf 16:45 inchecken. Dus wat ga je dan doen. Geld in de parkeerautomaat(als je erachter kan komen hoe het werkt) en lekker door Oslo hobbelen. Vlakbij heb je het opera huis waar je bovenop kan lopen dus dat is onze bestemming. Een heel mooi uitzicht maar toch het idee dat de auto daar staat met al onze spullen. Dus we gaan maar weer naar beneden en naar de auto. Wel even pokemon spelen op de weg naar de auto (jemig wat veel pokestops). Om 16:30 beginnen met inchecken maar de boot is er nog niet eens dus hoe lang moeten we dan wachten is de vraag nou daar ging ik het antwoord even van opzoeken.De boot die wij moesten hebben kwam pas om 18:30 aan en half 8 weg dus 1 uur om uit te laden en uit te laden.Daar maar wachten en lezen en spelletje spelen en wachten.Op het parkeerterrein peter en Saskia nog even gezien. En we mochten als bijna laatste aan boord en peter en Saskia zaten er al op dus die hebben een foto van ons gemaakt en wij van hun en zodra we op de boot waren en spullen in de hut maar meteen naar buiten om zoals altijd afscheid te nemen van het land. En wie komen we daar weer tegen dus daar hebben we de hele avond mee buiten gestaan en de jongens hebben zicht vermaakt met rondjes lopen en praten en dan weer wat te drinken komen halen bij ons en wij maar genieten van het uitzicht en van het drankje.