laatste dag

14 augustus 2016 - Vrådal, Noorwegen

Vandaag gaan we het lekker rustig aan doen. We hebben super lekker weer (zon schijnt en is lekker warm). Op ons gemakje ontbijten en aan de buren vertellen over ons Preikestolen avontuur. Na het ontbijt naar beneden wandelen om te kijken of we kunnen kanoën.Wel kajakken (is weer anders). We hebben 1 uur lekker op het meer wezen varen en om de eilandjes heen gevaren en wat was dat gaaf om te doen en relaxed. En natuurlijk was dat ook weer zo mooi. Daarna nog even spelen in de speeltuin en weer naar boven om te lunchen op ons terras. Mark gaat hardlopen zo dus ik ga mijn reisverslag maar verder schrijven voordat ik alles ga vergeten. In de middag gaan we weer naar beneden want we moeten aangeven hoe laat we morgen willen vertrekken want we krijgen een inspectie. Een maal dat te hebben gedaan gaan de jongens nog naar de speeltuin en het meertje. Dan zien we de buren lopen en de jongens gaan met zijn allen zwemmen en spelen en ik met peter en Saskia wat praten. Het water wordt koud dus gaan de jongens naar het zwembad van het hotel en komt mark er ook gezellig bij. Morgen gaan we alweer naar Oslo om met de boot weer richting huis te gaan.