reis naar het laatste huisje.

11 augustus 2016 - Vrådal, Noorwegen

Vandaag hebben we weer een reisdag voor de boeg en we gaan dit keer wel wat verder en iedereen bij de balie om uit te checken gaat niet zover en wij lekker wel.* uur gaat de receptie open en meteen door dus. We hebben weer een hele mooie route te gaan en we zien zoveel mooie dingen en we komen langs hele gezellige dorpjes en  niet weten dat je dar zo weer terug bent. Er word verderop aan de weg gewerkt en dan kan je er gewoon niet langs en omrijden heeft niet zoveel nut dus er zit niet anders op dan terug naar het vorige dorp en daar wachten tot de weg weer open gaat( nu half 12 en kwart voor 1 gaat hij weer open). Terug naar het dorp gereden en op zoek naar een supermarkt en een wc. Die supermarkt hebben we snel gevonden maar die wc is toch best lastig. Er is wel een kroegje maar jammer dat die pas om half 2 open gaat dus daar hebben we niets aan. Dan maar stukje verder lopen en bij het hotel kijken. Daar is een wc en daar gaan we ook maar wat drinken en tosti's eten.om 13:00 gaat de weg weer open en gaan we met een hele lange rij auto's naar onze volgende bestemming. We hebben nog wel wat weg werkzaamheden tegen gekomen maar om 17:00 zijn we bij het laatste huisje. Leuk en gezellig huisje en mooi uitzicht. Op het parkeerterrein van het hotel komen we Nederlanders tegen die we al eerder tegen zijn gekomen en blijkt dat ze dezelfde reis hebben en ook met dezelfde boot heen en weer terug gaan. Dus mark vroeg of ze ook nog naar legoland gingen dan hadden ze precies dezelfde reis. Maar nee dat niet. Blijkt dat ze het huisje naast ons hebben en dat ze kinderen hebben iets ouder dan Lucas en Tycho.